Printtasin pari päivää sitten toko kisakalenterin netistä, Näillä näkymin en ole menossa mihinkään kilpailuihin vaan treenata Mimmin kanssa enemmän, maahanmenoa pitää opetella vielä, paikalla oloa, seuraamista, hyppyä ja mitä kaikkia liikkeittä niitä nyt olikaan... Mutta kaikissa on kuitenkin vielä treenattavaa... Jätetään vielä varmaan puoleksi vuodeksi osallistumatta kisoihin ja treenataan rauhassa!
sunnuntai, 21. kesäkuu 2009